Szerelmem, Budapest

Szerelmem, Budapest

Párizs és Budapest

2012. április 22. - Szerelmem, Budapest

Szerelmes vagyok Párizsba. Reggel felkelek, és fizikai fájdalmat okoz, hogy nem ott élek. Sokat gyötrődöm ezen, mert itt a családom, az életem, de ott a szívem. De ma hirtelen feléledt egy érzés: tíz évvel ezelőtt, amikor egy szabolcsi kis faluban éldegéltem, ugyanilyen vágyakozást éreztem Budapest iránt. Most pedig itt élek! Hogyan felejthettem el, hogy ennyire szerencsés vagyok?!

Pár hete jártam Párizsban. Nem turistaként, hanem párizsiként: sétáltam, kávéházban reggeliztem, sziesztáztam a parkokban, kutattam az antikváriumokban. Most pedig áthat az érzés: mindezt itthon is meg tudnám tenni.

Ezért születik most ez a blog, hogy ösztönözzön arra, hogy bejárjam a várost, mindent megtudjak róla, megismerjem a titkait, az ismeretlen arcait, vele éljek és ne csak benne. Egy próbát megér, hogy kitöltsem a Párizs keltette űrt. Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmembudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr624466818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása