Szerelmem, Budapest

Szerelmem, Budapest

Az első év

2013. április 22. - Szerelmem, Budapest

Hihetetlen, de éppen egy éve telepedtem le a számítógép elé, és róttam fel az első sorokat ide. Párizsról, szerelemről, Budapestről.

Felmerül a kérdés természetesen: elérte-e a blog az akkor kitűzött célt, betöltötte-e a Párizs keltette űrt? Rövid leszek: nem. A kísérlet hiábavaló, Párizst nem lehet csak úgy helyettesíteni... (Rohanok is hozzá nemsokára.)

De annyit turistáskodtam, láttam, olvastam, fotóztam, sétáltam, bámultam, örültem azóta ezen az édes Budapesten, és mára már olyan sokan olvassák és várják hétről hétre a történeteket, hogy mindenképpen megérte. Minél jobban megismerem a várost, annál több dologra leszek kíváncsi, és szinte végtelen a megírandó mesék sora. Ezért gondolom, hogy ez - mindenféle Párizzsal történő kicsapongás ellenére is - hosszú és mély, talán sírig tartó szerelem lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmembudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr445242152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LasdBudapestet.blogspot 2013.04.22. 22:33:22

Ejj, hát ez a város bigámiában él! ;)Boldog blog-születésnapot!

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2013.04.23. 20:04:39

Boldogat! Kérünk még sok poszt! :-)

2013.05.02. 10:05:48

Párizs a Nyugat Budapestje. :)
süti beállítások módosítása